سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بخشنده باش نه با تبذیر و اندازه نگهدار و بر خود سخت مگیر . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

سلام:

        آقا اعدام صدام هم دل ما رو خنک نکرد چیکار کنم نمی دونم!

 دو سه تا خبر هست که بد جوری  ذهن بنده رو اشغال کرده و اذیت می کنه( البته چون مغز بنده جزو مغزهای نابغه است پس اشغال بودنش به ضرر جامعه و صد البته به ضرر بشریت هست پس همه باید تلاش کنند این ذهن، زیاد اشغال نشه همین!)که با هر کسی هم که صحبت میکنی میگن که تو درس و مشق نداری که بری بمیری!(به سبک مهران مدیری).

      حالا این دو سه تا خبر چیه که اینهمه منو با این مغزی که تعریفشو کردم رو اذیت میکنه اینها هستند که:

     خبر اول اینکه :  "وزارت ارشاد کار ساماندهی سایتهای اینترنتی رو شروع کرد"                 

 

                                                            

 واقعا خیلی زحمت میکشند که البته دست خودشون که نیست خدمت گذارند و نوکر مردم عزیز و همیشه در صحنه – با صحنه 24 اشتباهی نگیرید- که  جا داره همین جا بدون فوت وقت و در جا از این اقدامات اساسی برای ثبت! سایتهای اینترنتی- که البته وصدالبته شامل وبلاگ رئس جمهور و سایتهای مثل بازتاب هم میشه - تشکر و قدر دانی کنیم(هر چند  این تشکر ویژه دیر ابراز میشه ) که چقد به فکر ما هستند. (خدایا !چیکار کنیم بااین همه خدمتی که دریافت میکنیم)و به این وزارتخانه  که همیشه دغدغه فرهنگ و علی الخصوص ارشاد! ما مردم رو دارند صمیمانه به خاطر این طرح واقعا شاهکارشون  تبریک بگیم واز همین الان به نتیجه رسیدن این طرح و باقی طرحهای که با مدیریت خلاقانه این وزارنخانه ارائه خواهد شد رو نوید بدیم و منتظر شکوفایی هر چه بهتر وزیر مربوطه این وزارتخانه وهمکارانش باشیم! چونکه نشون دادند چقدر طر حهای این مجموعه مهم مورد استقبال! همه واقع شده و باعت رشد هر چه بیشتر فرهنگ و اخلاق در جامعه شده (که البته این همه رشد- که میتونیم به نوعی رشد هسته ای رو هم بهش اضافه کنیم-   به خاطرارشاد های به موقع این وزارتخانه است مثلا همین طرح بالایی که واقعا حرف نداره !)تا یادم نرفته بگم که دست کسانی که سایت وزارت ارشاد رو هک کردن هم درد بکنه چرا: که با این کارشون اولا نشون دادند که چقدر این سایت از لحاظ امنیتی در سطح پائینی هست- چون قرار نبود همچین چیزی نشون دادن بشه-  و دوما این خدمتگذاران رو اذیت کردند و بهزحمت انداختند و باعث ملال خاطر آنها شدند.   

        خبر دوم  اینکه :    " آقای لاریجانی دوباره تشریف بردن به چین "

این رفتن ها وآمدنها (البنه ناگفته نماند که چند ماهی است از آمدنها خبری نیست وبیشتر رفتنهاست تا آمدنها . ولی به خاطر اینکه طبق عادت نوشته باشیم تصمیم فرمودیم – نمیدانم تصمیم را میفرمایند یا نه- که آمدنها رو هم بنویسیم ایرادی که ندارد عزیز دل برادر!) به نظر میرسد که به حول قوه الهی میره که نتیجه ای نداشته باشه وما با افتخار تمام بعد از دو یا سه ماه دیگه با رسمیت کامل تحریم را میفرماییم مثل باقلوا میفرماییم- قابل توجه کسانی که تحریم شدن رو مایه پیشرفت و رسیدن به قله های معرفت ودانش میدونند- ، وبا صمیم قلب و آرزوی سلامتی برای دگر ملل نا آگاه – نا آگاه چرا ،چونکه که قدر ما ملت با هوش وهمیشه در صحنه رو  نمیدانند ولی ما با رعفت اسلامیمون! آرزوی سلامتی میکنیم برای همه شون علی الخصوص برای آنهای که از این تحریم منتفع میشن- به استقبال ریاضت و تمرین کشتن نفس جهت خریدن نانهای دویست تومانی  و به گور سپردن بعضی آرزوهای نا شکفته مون که امید برقراری رابطه خوب واصولی با دنیا (پر از استکبار البته به زعم ما و پراز آزادی البته به زعم اونایی که مارا تحریم میکنند )را داشت میریم .به هر حال از دموکراتهای که قدرت را در آمریکا در دست گرفته اند هم کاری ساخته نیست و با این روندی هم که داریم به پیش میریم (هم اونا هم ما) هیچ امیدی به مذاکره و گفتگو نیست چونکه برای گفتگو کردن باید هردو طرف راضی باشند ولی برای جنگ کردن – همین خبر روزنامه ساندی تایمز- یک طرف مقابل  هم راضی باشه کارش راه می افته.

       خبر سوم  اینکه :    "میگن که صندوق ذخیره ارزی خالی  شد"

بله بلاخره این صندوق رو هم خالی کردیم (یک صلوات ختم کنید لطفا!) شاید خیلی ها بگویند که پولها کجا رفت و چی شد من خدمتتون می عرضانم که پول صندوق  میخواستین کجا بره توی شکم وآمونده مون (یه موقع فکر نکنید که این پولهای از عرق جبین در آمده تقدیم شده به مردمی که نزدیک یک ماه است که در خیابانهای لبنان نشستند و خواستار تغیر حکومت میشن ،اصلا وابدا همچین فکری نکنید که گناه داره آن هم از نوع کبیره اش )و از همه مهمتر میخواستین این پولها کجابره خرج فارغ التحصیل های بیکاری (که چه عرض کنم به اعتقاد بعضیها کچلهای وامانده )میشود که صاحب شغل بشن دیگه چی میخواهید (دوباره لازم دونستم که تذکر بدهم که فکر نکنید که این پولها خرج کار پیدا کردن برای  برادران سوریه ایمون میشه که تو کشورشون سمند رو با نصف قیمت بخرند و حالشو ببرندو به ما درود بفرستند و یا ازاین فکرهای ...)و اگر خوب فکر کنید میبینید که همه این پولهای نفتی که جمع شده بود به خاطر ما ملت همیشه در صحنه خرج شده! و یک قرون  هم توش پیدا نمیشه!( ای کارد بخوره تو شکممون که همه چی رو میخوریم و تمامش میکنیم)  و هیچ بهانه ای هم نداریم که بگیم نان شب نداریم یا لباس نداریم یا خیلی چیزهای دیگر نداریم چون با این حرکت مسئولان (خالی کردن صندوق) حجت برما تمام شد و دیگه هیچ حرفی نداریم که بزنیم ( چون هر چی داشتن خرج کردن بیچاره ها ) 

     نتیجه گیری اول :با این خبرهای خوشی که میشنویم و میبینیم اگر کسی احیانا در دلش سر سوزنی نا امیدی نسبت به آینده کشور عزیمون ایران داره سخت از لحاظ روانی مشکل وایراد داره !که سریعتر باید بستری بشه که این ناامیدی رو  به با امیدها سرایت نده.

     نتیجه گیری دوم :فکر پولهای که در صندوق بود رو نکنید بخاطر اینکه  خیلی هاهستند که بهتر از ما برای این پولها فکر  میکنند چون هر چی باشه اونا خدمتگذارند و صاحب اختیار!

    حرف آخر اینکه :آقا بی خیال فرش دنیا پر از موکته !یا اینکه در لجنزار عشق تو(این تو رو خودتون معنا کنید) قورباغه ام !

داشت یادم میرفت این عکس هم تقدیم کسانی که زمستان رو دوست دارند

                                               

                                                                 

 

 

 

 

 

    


 نوشته شده توسط آرشیا در چهارشنبه 85/10/20 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

واگویه های یک کوگیتو
آرشیا
واگویه های یک کوگیتو حرفهایست که بر دل مانده و سنگینی میکند،نوشته می شود تا که گفته شود: من می نویسم ( می اندیشم) پس هستم!....

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 97442
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو