سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هان ! دشمنی با یکدیگر، زداینده است .مقصودم زداینده مو نیست، که زداینده دین است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

سلام:

        سلامبه اونائی که می فرکند یعنی بجای اینکه خودشون با اراده چون پولادشون فکر کنند فکر آنها رو وادار میکنه که به فرکند!عجب!حالا چی می فرکند ؟ بنظر میرسه که دارند می فرکند که ایران و آمریکا چی شد که نشستند سر میز مذاکره یا اینکه چرا این ملت غیور و همیشه در صحنه و باهوش ییهو میشود ملتی تنبل که فقط از صبح تا شب بنزین میخورد و مسئولین خدمتگذار در راه خدای این مرزو بوم مجبور میشوند که سالی 2.5میلیارد دلار برای تنبلی این  مردم خرج کنند و کمرشون ازاین بابت مثل یک تکه چوب خشک بشکنه و صدا بده که ای مردم :دیگه تنبلی بسه !بنزین با جیره شده است 100 تومیش و آزادش هم به نرخ خلیج همیشه فارس !ویا اینکه میفرکند که با اجرای دقیق طرح امنیت  اجتماعی (همون که اول میگفتند مبارزه با بد حجابی و بعدها شد مبارزه با اراذل واوباش و بعدها هم که میشه الان، شده  جمع آوری معتادین تابلو در سطح شهر!) چرا همچنان در جامعه شریف ایرانی!امنیت به اون سطح مورد  نظر ملت همیشه در صحنه نرسیده ویا به این میفرکند که قطعنامعه سوم (که برای ما ملت غیور و همیشه در صحنه و صد البته پرزیدنت جان خودمان کاغذ پاره ای بیش نبیده !)  در شورای امنیت به سلامتی کی قرار صادر بشه که ما به خودکفایی اسطورهای خودمون که همه چیز رو  باید خودمون تولید کنیم حتی اگه هزینه تولیدش دو سه برابر قیمت جهانی باشه ! نزدیک بشیم و حال به حولی ببریم و کیف کنیم ویا به این میفرکند که گرانی تا کی ادامه خواهد داشت و ما ملت همیشه در صحنه رو اذیت خواهد کرد و...   

                                                                           ایران و آمیرکه که شده اند دو تا بچه مثبت!

 

                      

اینکه چه شد: ایران و امیرکه با اون دیوار بی اعتمادی که کلفتیش آنقدر بوده که تقریبا همه استراتژیستها پیش بینی میکردند که حتما آمیرکه به ایران حمله خواهد کرد و ایران هم در تقابل با این کشور منطقه حساس خلیج فارس رو به آتش خواهد کشید و همه پابرهنگان جهان از لبنان توریست پذیر تا شاخ آفریقا گرفته تا مضلومان اینطرف و آنطرف عالم همه و همه بر علیه نماد استکبار جهانی یعتی آمریکای جهانخوار و اسرائیل صهیونیزم شوریده خواهند شد و جنگی فراگیر منطقه رو در بر خواهد گرفت، درست در همین تئوری پردازیها بود که هر دو کشور ایران و آمیرکه مثل دو بچه مثبت (البته  هر کدام از کشورها با قرائتی از دیار خودشون نسبت به مثبت بودن) راست وریست ایول وولی نشستند در عراق بر سر میز مذاکره، کمی مبهم جلوه میکناد ولی همین که توانستند وظایف همدیگر رو در این جلسه سه چهار ساعته مشخص کنند و از دستگیر شده گان هم حرفی به میان نیارند ! نشون دادند که چه مارمولکی بودند از لحاظ سیاسی که این طرف ،یک عمر شعار مرگ بر ...(این نقطه چین به دلیل اونه که چون مرگ  بیش از یک کشور و تقریبا تمامی کسانی که به نوعی با ما مخالف هستند رو شامل میشود بنابر این هر کشوری رو که دوست داشتیم میتوانیم جایگزین این نقطه چینها کنیم ) و آنطرف یک عمر شعار اینکه ایران بانک مرکزی تررریزوم (یعنی تروریسم )هست ولی میشینند وبا هم صحبت میکنند ،خدا وکیلی عجب روئی دارند، رو نگو سنگ پای قزوین وتگزاس بگو!

                                                     

                                 

 

 واینکه چرا: با اجرای طرح امنیت اشتماعی (همون اجتماعی خودمان هست ) هنوز کسی احساس امنیت نمیکنه که هیچ از حافظان و مجریان امنیت در کشور هم احساس ناامنی میکنه که نکنه ییهو در خیابا ن اشتباهی گرفته بشه و قبل از اینکه بتواند توضیحات مبسوطه رو ارائه بکند با کیفر خودش روبرو بشود و دوری هم در شهر با آفتابه به گردن و رقص کنان بزند .

   و صد البته اینکه: چرا گرانی دارد همه رو اذیت میکند به غیر از بعضی هارو که توی محلشون گوجه فرنگی ارزون هست (ومتاسفانه بقیه ازاین موهبت خدادادی برخوردار نیستند که دم درشون یک بقالی ارزون فروشی باشه که همه جور جنس رو با یک سوم قیمت بازار بده ) هم طبیعی هست چون دو سال پیش که پرزیدت خودمان خواست بودجه خوش خدمت(متشابه رایحه خوش خدمت ) رو به مجلس خدمتگذار بده همه گفتند که این بودجه تورم زا است و به موج گرانیها دامن خواهد زد ولی پرزیدنت جان گوش ندادند و به عهدی که با مردم بسته بودند که نفت رو به سفره ضعفای همیشه در صحنه ایران خواهند آورد عمل کردند (این کردند جزو افعال معکوس بود) و طعم نفت رو به همگان چشاندند باشد که همیشه اینگونه باشد (باشد دومی هم جزو افعال معکوس بود).

نتیجه گیری اول:اگه ییهو دیدین که سفارت آمریکا با کمال عرت و حکمت و مصلحت در ایران همیشه در صحنه باز گشائی شد تعجب ! نفرمایید .

نتیجه گیری دوم:تیم ملی ایران به گفه شاهدان مسابقه در نیمه شب ، 4بر 0از مکزیک شکست خورد .مبارکه به سلامتی میریم که به مالدیو هم ببازیم و حالشو ببریم !

 نتیجه گیری سوم:بقول آفای پرزیدنتمون "با دم شیر بازی نکنید" که البته این شیری که ایشون فرمودند هنوز خوابه و اگه یک زمانی بیداربشه میبینه که همون گربه که بوده هست!     

                                                                

                                                                  اینم شیرما!


 نوشته شده توسط آرشیا در چهارشنبه 86/3/16 و ساعت 4:56 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

واگویه های یک کوگیتو
آرشیا
واگویه های یک کوگیتو حرفهایست که بر دل مانده و سنگینی میکند،نوشته می شود تا که گفته شود: من می نویسم ( می اندیشم) پس هستم!....

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 97396
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو