سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه بر اساس دین، دوستی نکند و بر اساس دین، دشمنی نکند، دین ندارد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

سلام:

          "ایران،صدای آژیر می آید رادیو اعلام می کنند که حمله هوای شده است همه شتابان به سمت پناهگاه میروند یک نفر می پرسد که چه شده است میشنود:صدام حمله کرده عجله کن برو"

          " صدام مردم خودش را  در حلبچه  با بمب شیمیایی پاداش داد"

          " روزنامه ها نوشتند صدام شیعیان عراق را به خاک و خون کشید"

          "رادیو میگوید: صدام به کویت حمله کرد"

          "صدام مورد تحریم سازمان ملل قرار گرفت ودر اثر این تحریم صدها بچه وپیر وجوان جان خود را از دست دادند"

          "آمریکا به عراق حمله کرد و حکومت صدام متلاشی شد "

          "صدام در یک دخمه تسلیم عدالت شد"

          و                                          

          امروز شنبه نهم دی هزاروسیصدو هشتادو پنج،سی ام دسامبر دو هزارو شش، صدام به دار مجازات آویختهشد.

    امروز با شنیدن این خبر خیلی از مردم جهان علی الخصوص مردم ستمدیده عراق خوشحال شدند وامیدوار،امیدوار به این که در این جهان پر از بی عدالتی هنوز دستهای است که برای اجرای عدالت مچرخد امیدوار،به اینکه این جهان با همه محدودیتهایش هنوز هم دار مکافات است ،امیدوار به این که دیکتاتور ها هم مجازات میشوند ،امیدوار به اینکه عدالت با پای لنگ خود هنوز قدم بر میدارد وما هر بار با این قدمها دانه شکری میکاریم،امیدوار به اینکه چوب خدا ایندفعه صدا داشت آنهم چه صدایی،امیدوار به اینکه حامیان یک دیکتاتور هم از مجازات قهرمان خود خوشحال وخرسند میشوند .امیدوار،به اینکه این جهان، جهانی است که دیگر مامنی برای امثال صدام نخواهد بود، امیدوار به اینکه همه قلبها امروز برای عدالت می تپد و چه دیوانه وار هم میتپد .

البته صدام خیلی وقت ها پیش تمام شده بود ولی مجازاتش یک حالی به حولی بود!صدام حقایقی را به گور برده که مغز پلیدش ارزش این حقایق را نداشت.

   اعدام صدام خبر خوشی برای جهان وهمه آزادی خواهان بود.این مجازات هر چند برای کسی مثل صدام کافی نبود اما برای اینکه صدای پای لنگ عدالت به گوش همگان برسد کافی بود .امروز بی تردید روز جشن وسرور ما ایرانیان است،ودست در دست مردم زجر کشیده عراق برای این واقعه خوشحالی میکنیم و درود میفرستیم به شهیدان و آنانی که امروز باما نیسنتند تا ببینند که این مظهر ستم و خودخواهی و آدم کشی چگونه در برابر عدالت (هر چند اجرا کننده های این حکم میمون خود از ناقضان بزرگ عدالت هستند) سر تسلیم فرود آورد و نشان داد که عدالت چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود(با احترام به سهراب سپهری).

   نتیجه گیری اول :به همه رفتگان بر حق راه عدالت درود بفرستیم و شادمانه بگوییم که : لاله های سرخ عدالت در حال روییدن است.   

   نتیجه گیری دوم :سیاست واقعا پدر ومادر (و فرزندی چون صدام) نمی شناسد. این اعدام درموقعیتی صورت گرفت که نیروهای اشغالگر در عراق در یک بن بست قرار دارندو میتواند تا حدودی به آرامش در این کشور بیا نجامد و تا حدودی هم باعث رضایت خاطر مردم عراق شود ولی در بلند مدت همین عدالت به سراغ آنها هم خواهد رفت و امروز که صدام را به درستی از بین بردند روزی هم خواهد رسید که آنهاهم به درستی (به دست عدالت )تاوان اعمال خود را بدهند.

   نتیجه گیری سوم:این رویداد هیچ موفقیتی برای غربیها نداشته بلکه عدالتی بوده که باید اجرا میشده.

   حرف آخر اینکه : آیااین مجازات(اعدام،کمترین مجازات برای این دیکتاتور بود) برای کسی که هزاران انسان را به خاک وخون کشیده و حق زندگی کردن را از آنها گرفته کافی است، مسلما نه! شما چه مجازاتی برای او پیشنهاد میکنید؟( لااقل برای کسانی که به زندگی بعد از مرگ اعتقادی ندارند! سوال خوبی میتواند باشد ).در ضمن عید تون مبارک (چه عید میلاد مسیح چه عید قربان وچه عید اجرای عدالت علیرغم همه مخالفانش).

                                                        


 نوشته شده توسط آرشیا در شنبه 85/10/9 و ساعت 7:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

واگویه های یک کوگیتو
آرشیا
واگویه های یک کوگیتو حرفهایست که بر دل مانده و سنگینی میکند،نوشته می شود تا که گفته شود: من می نویسم ( می اندیشم) پس هستم!....

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 97228
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو