سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی به سوی بهشت برایش بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

       سلام به روی ماهتون (الهی! الهی! به سبک مکس):

میگن که آمریکا میخواد حمله کنه شما چی فکر میکنید؟ به دوستان خود بگویید رادیو فردا .ببخشید یک لحظه قاطی شد با آن بنگاه خبر پراکنی استکبار جهانی (آقا اگر ما این استکبار جهانی رو نداشتیم که از بی سوژه بودن تا حالا صد کفن پوسانده بودیم خدا وکیلی)ونوکر بی جیر و مواجیب گیر مطامع نفسانی. (چه شد باز هم خدا وکیلی).

اما مقلی (که همان امام قلی خودمان است که در اثر بیسوادی آنگونه تلفظ شد !شرمنده!)که نظر ما چیست ؟

 عرضم به حضورتان که ما هیچ ملالی نداریم جز دوری شما و اینکه بلاخره که باید حمله کنه و یه حالی به حولی به مردم ما و مردم خودش بده و ما مردم همیشه در صحنه رو سرمست عشق شهادت کنه و مادر مردم خودش روهم داغدار بچه سوسولهای بکنه که برای تفریح به استقبال جنگ میرند نه از زور و اشتیاق شهادت  ، توی این شک نکنید! چون که اصولا ایرانیان به این دلیل به دنیا میآیند که شهید بشن چه افتخاری بالا تر از این،نکنه نعوذ بلله هیچ اعتقادی به این مسایل ندارید که در این صورت به شما عرض میکنم چون ما یک آدم ( از اون آدم وهواهای  خودمان نه آدم معمولی لیبراله بی اصل ونصب زپرتی ) معتقد به مردم سالاری دینی! هستیم وتا حدودی هم قواعد بازی! و نحوه به شهادت رسیدن در مقابل قوم کفر و جهل رو بلدیم به نظر شما هم نا چارا و به زور تساهل وتسامح اسلامیمون احترام میگذاریم واز خون شما (در مقابل بی اعتقادیتون نسبت به شهادت )در میگذریم باشد که مقبول درگه الهی قرار گیرد .

اما اینکه چرا ایندفعه با خشونت وتا حدودی با گستاخی (من شرمنده اخلاق سیاسی و شهادتی و ورزشی و اجتماعی و اکس و بافور و منقل و ...هستم  )حرف میزنم (شاید به نظر بعضی از دوستان بلغور میکنم )این است که آقا مگر در جنگ(هنوز اتفاق نیفتاده ولی به همت ما جوانان و مردم همیشه در صحنه و البته به کمک پرزیدنت بوش این اتفاق میمون هم می افتد به سلامتی انشاءالله ،یک صلوات دشمن شکن قهار ابراز بفرمایید تا بریم به سراغ بحثمون) حلوا خیرات میکنند نه !پس میبینیم که حق (اگر حقی در این بین وجود داشته باشد)با من است و این از عوارض استقبال از جنگ بر علیه اهریمن خونخوار است که هنوز جنگ نشده شهید میشویم! (مثل آقا محسن خودمان در شبکه دو والبته سودی که از سایت بازتاب نصیب ایشون میشه رو  از یاد نبرید)و به هیچ متجاوزی رحم نمیکنیم. (البته این حرفهای صد تا یک غاز مان قبل از جنگ است بعد از جنگ را هنوز ننوشته ام یا اینکه نمیدانستیم که جه میشود تا بنوییسم! اگر شما میدانید کامنت- فارسی را پاس نمیدارم- بگذارید تا منم بدانم چه میشود).

حالا اگر صلاح میبینید بریم به بحث اینکه اگر جنگ نشود (خدا نکند زبانتان را گاز بگیرین لطفا!) پس چه میشود :

آقای پرزیدنت خودمان که با قلبی آرام و مطمئن میگن که نگران نیستند!!!؟؟؟ (ای ول ولوله ) ،این از این، منتخب اول خبرگان- 24آذر- هم میگن که خطر جدیست و کسانی که با خودخواهی به منافع خودشون فیکیر میکنند مردم از اونا جدا خواهند شد (این عین جمله مبارک ایشون است البته )،این هم از این ،بقیه هم که بقول رئیس جمهور حرفای مستکبرین و دشمنان رو به فارسی ترجمه میکنند و هیچ اتفاقی نیافتاده (ما اصولا تا یک موردی اتفاق نیفته در موردش فکر نمیکنیم چه برسه به اینکه دنبال راه حل براش باشیم ) جا زدند و به آرمان مسلمین جهان و مردم ایران پشت کرده اند و در خواست مذاکره و دستمال زدن و قربونتم و ... این حرفا هستند . از قضای روزگار هم میبینیم که این سست عنصرهای ستون پنجم نما در اکثریت هم هستند جل الخالق! حالا خر بیارو انرژی هسته ای رو بار کن . خدایا هم اکنون ما را بکش با این اکثریت ترسو و بزدل که حاضر نیستند به رفیع بلند شهادت برسند و هستی و جان و مالشون رو فدای میهن هسته ای و چشم انداز بیست ساله بکنند .چه وکنیم .از اونجای که نخبه بودن بنده مثل ْآقای پرزیدنت معلوم و مبرهن و مسجل و... هست میفرمایم که با این وضعییت که  ما داریم باید به فکر یک قهرمان درست وحسابی(برای گفتگو با آمریکا) برای خودمان باشیم و ازاین آدمهای فعلی برای ما بوی نان و آب نمیاید بلکه بیشتر بوی شهادت میاید.اما مشکل ما اینست که بفرموده سید خندان کشور نیازی به قهرمان ندارد .

                              

اما این قهرمان ما چه ویژگیهای داشته باشه که بهش بگیم فهرمان دوستت داریم ها!!(این های قل مراد بود که شنیدیدودیدید).قهرمان ما لزومی ندارد که ویژگی خاصی داشته باشد همین که یک ذره بترسد (البته کوچلو موچولو نه زیاد)و علاج بعضی واقعه رو قبل از وقوع بداند و زیاد هم نخبه (مثل من و آقای پرزیدنت و خیلی از کسان دیگر ) نباشد و خیلی کار کشته و زبر و زرنگ و معتقد به داشتن دانشگاهی بنام هفتادو دو دولت آزاد نباشد(مثل منتخب اول خبرگان)و خیلی فیلسوف و زیادی اهل تساهل و تسامح وصاحب نظریه و داووس(davvos) برو،و خندان نباشد(مثل رهبر گفتگو در جهان نه در ایران ) ویا اینکه ... میتوانیم اورا به افتخار بزرگ قهرمان این ملت همیشه در صحنه برسانیم و امیدوار باشیم که مشکلاتمان چه در خارج وچه در داخل حل بشود و ما گوجه فرنگی رو با قیمت مناسب وانرژی هسته ای رو با تمام مشتقاتش به دست آوریم.

                                                                                   

نتیجه گیری اول :آمریکا ما داریم میا ییم.

نتیجه گیری دوم :آینده در خشانی عین درخشندگی زغال در انتظار ماست پس پیش بسوی آونجا.

نتیجه گیری سوم:ما گوجه فرنگی میخو اهیم نه انرژی هسته ای بدون گوجه فرنگی (تخم مرغ هم باشد فبها).

نتیجه گیری چهارم : تو و همکارات میخواستین شهر رو بسازین

                         اما خاکستری و بی عشق شهری که ساختین

                         همتون هرروز بی عشق میرین سر کار

                         واسه نسل آینده چی دارین جز دود و... 

حرف آخر اینکه :آیا حسینی دیگر خواهد آمد ؟

                        حسین آموخت که برای عزت انسان باید گذشت از آنجه که گذشتنی نیست.                                                               

                        حسین آموخت که همه حتی صاحبان دین هم نیازمند اصلاح هستندو اگر فکر میکنند که نیستند پس مراقب

                         باشند که یزیدی دیگر متولد نشود.                            

                        حسین مرزدار ونگهبان انسانیت بود.

                        حسین ...

                                                                          

                                                                               تقدیم به شما:

                                                   

           

          


 نوشته شده توسط آرشیا در جمعه 85/11/6 و ساعت 4:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

واگویه های یک کوگیتو
آرشیا
واگویه های یک کوگیتو حرفهایست که بر دل مانده و سنگینی میکند،نوشته می شود تا که گفته شود: من می نویسم ( می اندیشم) پس هستم!....

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 97399
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو